1. Każda z organizacji otrzymuje niezależny dostęp do kalendarza i sama nim zarządza i za niego odpowiada.
  2. Sprawdź czy już nie została podana informacja o tej imprezie.
  3. Proszę w tytule zawrzeć następujące informacje: nazwa imprezy... data z pełnym rokiem!... miasto
  4. Dzięki takiemu tytułowaniu wiadomości na pierwszy rzut oka będzie wiadomo czy dana impreza już była, w którym mieście ma się odbyć itd. Ułatwi to wszystkim orientowanie się w informacjach.
  5. W treści podaj wszystkie niezbędne informacje na temat wydarzenia (podaj: godziny, daty, poziom zaawansowania, adresy, dojazd, ceny, program, informacje o prowadzących, link do strony wydarzenia... itd.

    UWAGA: Tekst podawanej informacji powinien być napisany w języku polskim. Jeżeli znajdują się w nim przeklejone np. opisy warsztatów w języku obcym, należy poniżej takich opisów zamieścić przynajmniej skrócone do najistotniejszych informacji tłumaczenie.
  6. Na temat jednej imprezy można założyć tylko jeden wątek.
  7. W kalendarzu wpisujemy również wydarzenia międzynarodowe, bliskie każdej z organizacji posiadającej kalendarz.
  8. W kalendarzu nie wolno umieszczać regularnych zajęć (takich jak zgłoszenia do konkursu, obrady jurorów i in.).
  9. Osoba administrująca kalendarzem danej organizacji, która podała wiadomość o wydarzeniu powinna czuć się za nią odpowiedzialna i na bieżąco uzupełniać ją o zmiany.

Instrukcja tworzenia wydarzeń