Superbrands i Thinktank

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które – dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują – osiągnęły rynkowy sukces. Powołana do życia w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Na fali sukcesu programu powstała koncepcja publikacji, honorującej najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach – Albumu Superbrands.

Misją ośrodka dialogu i analiz THINKTANK jest inspirowanie polskich decydentów do szerszego, wielowymiarowego spojrzenia na rzeczywistość oraz budowanie mostów między sferami, które zazwyczaj się nie przenikają: publicznym i prywatnym, teorią i praktyką, wiedzą i intuicją. Nasz cel to wzmacnianie debaty publicznej w Polsce, tworzenie dla niej nowych form oraz dostarczanie liderom syntetycznej wiedzy pozwalającej podejmować lepsze decyzje.